Alpha completed!

Ymir has just reached the alpha stage and though its unbalanced, crippled with bugs and exploits, it’s now actually playable and – i hope – entertaining ( and addictive according to the few people who got to test it ).
Along with this alpha milestone, the first game of Ymir that went on for a few weeks with a small group of friends/testers just ended yersterday with a huge final battle between a coalition of players VS an evil traitor who pillaged and attacked a few of us.

I will now start to work on a trailer, and also a customizable avatar system where each player gets to create its character face by combining different layers.

 

Avec l’ajout de la résolution des combats et la possibilité d’envahir des régions, la premiere version Alpha est maintenant complète. La partie test de cette pré-alpha a également atteint son paroxysme avec la grande guerre qui a opposé une coalition de joueurs contre Kulgor le Roi Fou.

Il reste de nombreux bugs majeurs, exploits et problèmes d’interface a regler avant d’envisager une partie a plus grande echelle.

J’ai maintenant commencé a travailler sur les avatars du jeu que chaque joueur pourra composer en combinant différents éléments.

 

 

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